Aku Rindu Kesemuanya.....

Rindu nya dekat korang. Mira, Lala, Sue, Byha :'(
Kenapa kita susah sgt nak jumpa skrg nh? Hmm yelah korang semua dah sek balik, dah mcm dulu. Aku jeah still bekerja. Aku nak sgt before aku balik pahang, nak lepak dgn korang. Mcm-mcm dah aku plan after dapat gaji nh sbb aku aku dah nak balik pahang. Masa aku kat Jb, dah bape kali planning nak tengok movie sesame tapi forever tak menjadi. Aku kecil hati sgt sampai aku memangis tahu tak. Abg aku sampai suruh aku lupakan korang tapi aku taknak...... Korang the best moment okay :'/ Betul lah ape orang ckp, one day kita akan berpisah juga. Kisah kita masa zaman sek hanya tinggal kenangan jeah kan. Apa-apa pun aku berharap sgt dapat study sesame korang, insyaallah. Masa depan bukan kita yang tentukan :') 
Guys, jaga diri elok-elok yeah. Study well! Aku tak pernah lupakan korang lah..... Mungkin takde jodoh utk kita berjumpa lagi. Insyallah panjang umur dapat lah tengok sorang-sorang khawin *k merepek* hehe :')
Whatever it is I love you guys :'*