Orang Jauh......

Baru 2 hari kau tinggalkan aku dgn Ikmal tapi kami rasa mcm dah lama...... Semalam kteorang lepak bistro tapi rugi nya kau takde :'/ Selalu kau jelah yang memeriahkan suasana tapi semalam? Hmm rindu nya dekat kau. Semua benda mengingatkan kteorang dengan kau. Kenari Ikmal, Bistro, Chicken Chop, BB Ikmal, Samsung aku. Hmmm sedih nyaaaaaaaa :( Eema cepat lah balik! Aku taknak kau balik masa puasa, aku nak kau balik skrg! Nanti masa puasa aku dah kat pahang aow :'( Mana dapat jumpa kau! Ikmal ajak aku peg tengok kau dekat melaka tapi kteorang ade mcm-mcm masalah :( Aku nak sgt peg melaka tengok kau okay kea tak kat sana....... Aku tanya ikmal mcm-mcm pasal kau. Cukup kea tak barang kau, okay tak kat sana? Hmm kau jaga diri bebaik okay? Aku tahu fasi sana buli-buli kau, tapi kau teging kan mesti kau kuat punya lah :') Lagi satu, jangan lupa kat kteorang bila dah dapat kawan baru k? Nyesal nya lahaii tak jumpa kau awal-awal kalau tak mesti dah mcm-mcm benda kita buat sesame. Nvm lah memori yang ada nh dah cukup utk buat aku sayang kau aow. Sweet dream bestgirlfriend ever!