Semuanya.....

Sorry aku memang cengeng. Lebih-lebih lagi kalau tga stress, memang menangis jelah jalan aku nak lepaskan semua nya. Ya sangat stress fikirkan tentang KPTM tuh. Aku nak sgt masuk KPTM tapi disebabkan yuran dia..... Aku terpaksa lupakan. Bukan parents tak bagi study cuma di tempat lain. Aku hanya redha jeah. Itu baru hal pilih tempat belajar, nanti dah belajar? Hmm mesti lagi teruk aku menangis. Cipet meera amek gambar aku tga nangis -__- nasib baik comel.
Bukan pasal tempat belajar jeah, ade hal lain, yang aku pendam. Dah alang-alang menangis haaa aku lepaskan semuanya lah. Pasal syahid :'/ Dia dah get back dgn azura. Yes aku sgt kecewa, sangat okay. Aku takboleh nak buatpe, nak rosakkan relationship dorang? Karma does exist okay. Aku tak berani. Nvm lah mungkin memang takde jodoh. Perjalanan aku masih panjang lah so watlek jeah :') Spending time with my bestfiriend sedikit sebanyak melegakan aku and buat aku happy walaupun sekejap. Well thats what friends for right :)